Som webshop ejer overvejer man igen og igen om man skal have en fysisk butik.
Ene og alene af den grund, at så har man et sted, hvor man kan mærke sine kunder, tale med dem, se dem i øjnene og høre deres historier, behov eller reaktioner på det man sælger til dem.

Men så sker det nogen gange at vi får mails fra kunder, der helt oprigtigt fortæller os, hvor glade de er for Legeakademiet og det vi står for.
Har du husket at rose din yndlings webshop idag?
Se f.eks. denne mail fra Karina:
Og så er det at vi lige tørrer øjnene, pudser næsen og skyder en hvid pil efter den fysiske butik, for jeg kan sagtens mærke Karina og hun kan jo uden problemer mærke hvem vi er og hvad vi står for, det viser hun tydeligt i sin mail. Og hvis du er i tvivl om hvem vi er, jamen så er vi ikke længere væk end en mail, en chat eller et telefon opkald.
For en webshop ejer, betyder sådan nogle feedbacks ALT. Det er dem der gør at man fortsætter med den butik man kæmper for at få på benene.
Tusind tusind tak Karina.
Så derfor: Har du husket at rose din yndlings webshop idag?